KYMI SINFONIETTAN KONSERTIT ON PERUTTU 2.12.2020-10.1.2021 VIRANOMAISOHJEIDEN MUKAISESTI KYMENLAAKSON KORONAVIRUSTILANTEEN, ELI LEVIÄMISVAIHEEN VUOKSI

30.11.2020

Kymi Sinfoniettan konsertit on peruttu viranomaisohjeiden mukaisesti 2.12.2020-10.1.2021. Kymenlaakson koronakoordinaatioryhmä totesi Kymsoten esityksestä 30.11., että Kymenlaakso on leviämisvaiheessa. Kymenlaaksossa joulukuun alussa voimaan tulleet uudet rajoitukset ja suositukset ovat Aluehallintoviraston päätöksen perusteella voimassa 10. tammikuuta asti. Olemme mukana tekemässä voitavamme koronavirusepidemian edelleen leviämisen ehkäisemiseksi.

Konserttiperuutukset koskevat Bizarre Bazaar -konsertteja (2.-3.12.) sekä Joulukonsertteja (16.-17.12.) Kotkassa ja Kouvolassa. Alla ohjeet lippuhyvityksen saamiseksi. - Halutessanne voitte myös tukea Kymi Sinfoniettan toimintaa jo lunastamanne lipun hinnalla.


Kymi Sinfonietta tulee kuitenkin näkymään ja kuulumaan loppukauden aikana verkossa KYMI SINFONIETTA LIVES -kanavilla.


OHJEET LIPPUHYVITYKSEN SAAMISEKSI:

1. Orkesteritoimiston/ Kouvolan Manskin pisteen kautta ostetut liput

Lippuhyvitys tapahtuu orkesteritoimiston kautta:

Palautamme pääsylipun hinnan joko antamalla lahjakortin ko. summalle (lahjakortti voidaan postittaa) tai tilisiirtona.


2. Ticketmasterin verkkokaupasta, Kuusankoskitalolta tai KooKoon toimistosta ostetut liput

  • Verkkokaupassa luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse tehdä mitään. Lipun hinta palautetaan ostossa käytetylle maksutavalle automaattisesti.                 
  • Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten tammikuun 2021 loppuun mennessä. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

 Palautuslomake suomeksi: https://1u.fi/8tlYV  
 Palautuslomake englanniksi:
https://1u.fi/qEfVl  

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Huomioithan, että tämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta Ticketmasterin asiakaspalvelu on erittäin ruuhkautunut. Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa harmia. Kiitos kärsivällisyydestäsi.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi